Szanowni Państwo,

Państwa zdrowie i bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Planując pobyt wakacyjny lub biznesowy oczekujecie Państwo najwyższych standardów w tym zakresie, troszcząc się o zdrowie własne, bliskich i współpracowników.
Z najwyższym zaangażowaniem i starannością odpowiadamy na te potrzeby poprzez wprowadzenie wzmożonych środków ostrożności i higieny:

 

  • Pracownicy są wyposażeni w środki ochrony osobistej, maski i chusteczki antybakteryjne.
  • W częściach wspólnych hotelu obowiązuje nakaz utrzymywania dystansu społecznego.
  • Rekomendowana są: realizacja płatności bezdotykowych, a także bezkontaktowe procedury zameldowania i wymeldowania.
  • W kluczowych miejscach hotelu (lobby, restauracje, recepcje, etc.) znajdują się środki dezynfekujące.
  • Zasady sprzątania pokoi uległy zaostrzeniu i zostały rozszerzone o dezynfekcję powierzchni szczególnie narażonych na dotyk.
  • Wzmożeniu uległy procedury sprzątania przestrzeni publicznych na terenie hotelu, a przede wszystkim obszarów w szczególności narażonych na dotyk.
  • Pracownicy hotelu odbyli kompleksowe szkolenie z zakresu BHP.
  • Wprowadzone zostały wzmocnione standardy bezpieczeństwa dotyczące kontaktu z żywnością i procedura dostawy żywności.
  • W przypadku przymusowego zamknięcia hotelowej restauracji, dodatkowe opłaty za dostarczenie posiłków do pokoju nie są pobierane.
  • We wszystkich hotelach grupy Accor powołane zostało stanowisko Ambasadora Bezpieczeństwa, odpowiedzialnego za zdrowie i dobre samopoczucie gości.

 

Dołożymy wszelkich starań, by Państwa pobyt był zarówno bezpiecznym, jak i komfortowym czasem spędzonym w Hotelu Rezydent.

Do zobaczenia w Sopocie!