Wszystkich organizatorów konferencji zapraszamy do skorzystania ze specjalnej oferty organizacji spotkań biznesowych w Hotelu Rezydent***** w Sopocie – kameralna atmosfera, stylowe wnętrza, wyśmienita kuchnia, profesjonalna obsługa i doskonała lokalizacja  w samym centrum kurortu to gwarancja udanego spotkania  i niezapomnianych wrażeń.

 

Pakiet obejmuje:
  • Wynajem sali konferencyjnej
  • Wyposażenie: rzutnik, flipchart, ekran, nagłośnienie, zestawy do notowania
  • 2-daniowy lunch w Restauracji ,,Pasjami…”
  • Całodzienny bufet kawowy Premium:
    świeżo parzona kawa, wybór herbat, woda smakowa, woda mineralna, soki owocowe,
    danishe, owoce, chrupiąca bagietka z suszoną szynką, rukolą oraz mozzarellą, wybór kruchych ciastek

Cena: 105 zł /osoba*

 
Warto odnotować:
  • Doskonała lokalizacja w centrum Sopotu
  • Odległość od lotniska – 18 km
  • Odległość od dworca PKP – 0,1 km
  • Wyśmienita kuchnia Restauracji ,,Pasjami…”
  • Atrakcyjne rabaty na pokoje
  • Możliwość wzbogacenia spotkania o atrakcje dodatkowe: Warsztaty Kulinarne, Kolacje Komentowane, degustacje tematyczne

 

* Pakiet ważny dla grup obejmujących min. 20 uczestników
Oferta obowiązuje od 01.09.2018 do 30.11.2018

 

Informacja i rezerwacje:

Dział Konferencji i Bankietów, tel. + 48 58 5555 870, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Złóż rezerwację

Rezerwuj bezpośrednio i korzystaj z przywilejów:
- gwarancja najlepszej ceny
- drink powitalny od Hotelu